fredag 27. desember 2013

10 på topp 2013 - LO

I tradisjonens tro må jeg jo ha en 10 på topp liste for 2013 :)

Jeg har faktisk laget færre LO`er i 2013 enn tidligere, men det har noe med at jeg har begynt med kort og tags i tillegg :)

I disse dager prøver jeg meg også på en form for Project Life,så det blir nok litt av hvert i bloggen fremover :)

Tusen takk til alle dere som har lagt igjen hyggelige kommentarer i bloggen min i året som har gått. Jeg setter veldig stor pris på det :)
Jeg ønsker dere alle et kreativt, godt og fantastisk flott år !! klem

LO`ene er satt opp i tilfeldig rekkefølge.

***************************

Traditionally I have to make a Top 10 list for 2013 :)

I have actually made less LO `s in 2013 than previously, but the reason for that is that I have started with cards and tags as well :)

These days I also try some sort of Project Life, so it's probably a bit of each in the blog ahead :)

Thanks to all of you who have left kind comments on my blog in the past year. I really appreciate it :)
I wish you all a creative, good and wonderful year! hugs

LO `s are set up randomly.

***************************
You can click on the title to get to the blog-post



















Takk for at du titter :)
*
Thanks for looking :)

24 kommentarer:

  1. Tone, jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har været her hos dig og fundet en mængde med inspiration i løbet af 2013! Du er en mester med layering, detaljer og mixed media. Det er umuligt for mig at vælge en favorit, men istedet kan jeg bare takke for inspirationen og ønske dig et godt nyt scrappe-år.

    SvarSlett
  2. Så mange flotte LOer! Nr 1 og 2 er mine favoritter. Liker stilen din, du er så flink med lag på lag teknikken. :) Godt nyttår til deg. :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine LOer du har laget i løpet av 2013. Tenkte jeg skulle plukke meg ut en favoritt, men det var ikke lett :-) Liker fargene dine, duse og behagelige. Riktig godt nytt år til deg Tone :-)

    SvarSlett
  4. I am so admiring of your creativity.

    SvarSlett
  5. Utroligt flot top 10 du har, Tone. Dine teknikker og materialer er så lækre og meget gennemførte. Jeg elsker at kigge på dine LOs.
    Det er spændende at du tænker på at lave PL. Jeg er super glad for at lave PL selv. Men det tager meget tid, så jeg får ikke lavet LOer ret ofte.

    Tone, tak for dine varme og medfølende ord på min blog. Det blev jeg glad for.
    Store klem til dig og jeg ønsker dig og dine et godt nytår!!
    /Charlotte

    SvarSlett
  6. Herlige alle sammen! Jeg liker så godt stilen din! Den lekne stilen med alle de herlige detaljene, jeg ser og ser og oppdager stadig nye små detaljer. Og alltid så flotte farger, perfekt satt sammen. Du er en LO-mester, helt klart!
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Så moro at det ennå er noen som lager LOer, synes det er mest kort å finne på nettet nå for tiden. Dine albumsider er bare så delikate og velkomponerte, faller veldig i smak hos meg!

    Nyttårsklem fra Kari

    SvarSlett
  8. Mange stilige velkomponerte Layouts her! Vanskelig å velge en favoritt, men nr1 var virkelig lekker! Gleder meg til å se hva du tryller fram i 2014! Fortsatt god romjul til deg også, og håper du får ett herlig kreativt nytt år! :)

    SvarSlett
  9. Helt fantastisk hoppende flott... Om jeg hadde måttet velge meg ut en favoritt her, så hadde jeg evakuert til Saharah så ingen kunne finne meg. For jeg tror ikke det er mulig. De er jo helt vannvittig flotte alle som en. Digger stilen din!

    SvarSlett
  10. Nydelige Lo'er. Digget 'Lykken er litt snø' :)

    SvarSlett
  11. Digger stilen din totalt!! Råfine sider, alle sammen<3

    SvarSlett
  12. Utrolig masse lekkert du har plukket frem Tone!
    Ønsker deg et flott og kreativt nytt år!
    Klem

    SvarSlett
  13. Jeg er, som du jo alt vet, stor fan av deg og stilen din! Jeg synes det er så moro å ha sett hvordan du har utviklet det også gjennom årene. Du har selv plukket ut mange av favorittene jeg alt har hos deg, og det er moro å se. Om jeg måtte velge ut en av disse, så må jeg si at "Kamp pågår" er ekstra fantastisk!

    SvarSlett
  14. Fantastisk flotte LO'er du har laget i år!! Digger stilen og fargebruken din :) Godt nytt år til deg og dine :)

    SvarSlett
  15. Legger meg til i rekken av "hyllester" til deg - du er KJEMPEFLINK! Gleder meg til å se PL sidene dine :o)
    Kos deg masse i morgen og ha et riktig godt og kreativt nytt år - klem :o)

    SvarSlett
  16. Dina Lo-er kan man titta på länge, länge. Det finns alltid något litet nytt att upptäcka, fulla av härliga detaljer. Och alltid i harmoniska färger och med fotot i fokus... du är så kreativ och duktig!!!

    Gott nytt 2014! Jag ser fram emot att få se dina nya alster då!

    SvarSlett
  17. Du har jo så mye flott i bloggen din, og å velge seg en favoritt blant disse, var ikke lett. Men jeg digger den hopp og sprett layouten..
    Ønsker deg et kreativt og godt år i 2014

    SvarSlett
  18. Helt vannvittig, så mye (alt) fint <3. En råflott topp 10, her var det masse inspirasjon og hente.
    Ønsker deg et sprudlende og kreativt nytt år, takk for titten :)

    SvarSlett
  19. Flotte LO'er du har plukket fram igjen til denne lista.
    Ikke rart det har blitt færre LO'er når du også har laget mange kort og tags dette året, Tone.

    SvarSlett
  20. Nydelig, herlig og fantastisk x 10. Kjempefine alle sammen <3

    Klem fra May Grethe - Gruttegratt

    SvarSlett
  21. Så mange flotte LO'er Tone :-) Digger stilen din altså, og gleder meg til mere inspirasjon fra deg i 2014! Og jeg gleder meg til Project Life - "Tone-style"!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  22. Bare helt fantastisk disse loen du har laget. Klarer ikke å plukke ut en favoritt blant disse.
    Gleder meg til å se hva du lager i dette året som er startet også.

    SvarSlett
  23. Utroolig gøy å se Tone!!! :D Elsker LO nr 1 og 3 i lista di! Utrolig inspirerende å se på alt du lager! ♥ ♥ ♥ Du er en sann inspirasjonskilde! Gleder meg til å se enda mer herlig inspirasjon i 2014! Og gleder meg villt til å se dine PL-prosjekter! :D Håper vi treffes på scrappetreff i år også!

    SvarSlett
  24. Så heilt utrulig mange kule layouter! Du er så dyktig og sette sammen farger og masse ulike papir:-)

    SvarSlett