tirsdag 31. desember 2013

10 på topp - Tags - 2013

Jeg har laget maaaange tags i år siden jeg har vært med på Tag2013 på Scrappeland :)

Det har derfor blitt i hvertfall en tag i uka :)

Mange er jeg veldig fornøyd med og mange er jeg svært lite fornøyd med, men sånn er det vel :)

Her kommer et lite utvalg:
Du kan trykke på tallet for å komme direkte til blogg innlegget.

*******************

I have made many, many tags this year since I have participated on Tag 2103 at Scrappeland :)
It has been at least one tag every week :)

A lot of them I am satisfied with, but a lot of them I am not very proud of...but thats the way it is :)

Here is some of them:
You can click the number to go directly to the blog post

********************

1.   

4. 

6. 

7. 


Takk for at du titter :)

12 kommentarer:

  1. Så masse fine tags :) Varierte og fine motiver.

    SvarSlett
  2. Det er så gøy at du vært med på tag 2013 - og hvis ikke jeg tar feil leverte du vel til absolutt alle oppgavene også!? Jeg bøyer meg i støvet :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mange flotte tag du har laget.
    Min favoritt er den med be braeve

    SvarSlett
  4. Jag vet ingen som gör så många och så läckra tags som du, Tone! Varierande, imponerande, fantastiska!

    Jag klarar inte att välja en enda favorit, men älskar den lila med fjärilarna och den under där också... den gula med bina. Men de andra är också så kjempefina!

    SvarSlett
  5. Stiiiilig :)

    ( vet hvor jeg sakl hente meg inspirasjon til tags nå om jeg skulle trenge det ;) )¨

    Klem

    SvarSlett
  6. Hi! What a lovely blog!
    My favorites are nr6, nr7 and I absolutely adore nr9!
    Thank you so much for stopping by my blog and huge thanks fir joining our blog hop over at Inkido. Hugs from Karin

    SvarSlett
  7. KJEMPEGØY å se tagsene dine! Du har laget sååå mange fine tags at det er bare helt fantastisk! Det er et skue for øyet hver gang du kommer med nye kunstverk! Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrappeland!

    SvarSlett
  8. Godt Nytt År!
    Så mange nydelige tags du har laget:)
    Lekre kort også i innlegget før her.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  9. Så mange fine tags! Er så gøy med tags til og prøve ut nye teknikkar og stilar, og så blir det så masse variasjon:-)

    SvarSlett
  10. Du har da vist været igennem det meste af stilarter på dine tags i 2013, og du behersker dem alle. Min favorit er den første på grund af farvetonerne, og Nemi-en kommer også højt op. Godt jobbet!

    SvarSlett
  11. Så mange fantastiske tags! Herlige, nydelig, lekre, stilige!
    klem Unni

    SvarSlett
  12. WOW! Så mange råstilige tags! Spessiellt tag'ene med Tim Holtz stemplet & det m Nemi var SÅ digg! :)

    SvarSlett